Bratislava/Praha 19. marca 2019 (HSP/Foto:SITA/Jana Birošová)
Šéf reklamnej agentúry Komplot Adam Znášik, ktorý stál za kampaňou Roberta Mistríka či Andreja Kisku pred piatimi rokmi v rozhovore pre české médiá zopakoval úspešné heslá, že za vysoké víťazstvo takmer neznámej Čaputovej v prvom kole prezidentských volieb môže najmä nespokojnosť spoločnosti a jej náklonnosť k zmene.
Podľa Znášika bolo rozhodujúce obdobie niekoľko týždňov pred voľbami, keď sa začali zintenzívňovať politické debaty medzi kandidátmi, v ktorých podľa jeho slov Čaputová vyvolala dojem, že bude najlepšie reprezentovať to, čo voliči očakávajú.
K výsledku Maroša Šefčoviča sa vyjadril, že očakával väčšiu podporu a vzhľadom na výrazný odstup od Čaputovej je podľa neho aj o víťazovi druhého kola viac-menej rozhodnuté. Dodal, že problémom Šefčoviča je krátka a nie práve najlepšie nastavená kampaňová stratégia. “Nie je úplne zrozumiteľné, čo robí,” uviedol o Šefčovičovej kampani Adam Znášik.
“Nie je to problém osobne pána Šefčoviča, ale skôr, za koho kandiduje vo voľbách, alebo kto ho podporil,“ vysvetlil šéf agentúry Komplot.