Správcom tejto stránky s názvom „Dezinformácie, hoaxy, propaganda“ je nechválne známy aktivista Smatana, ktorý napríklad verejnosti podsúval hypotézy, že ĽSNS je financovaná z Ruska. Skutočnosť, že šíri bludy, potvrdila aj Národná kriminálna agentúra NAKA, ktorá sa zaoberala týmto podnetom. Podľa hovorcu NAKA Martina Wäldla boli v súvislosti s financovaním ĽSNS vykonané operatívne preverovania, pričom neboli zistené dôvody na ďalšie konanie.
Stránka „Dezinformácie, hoaxiy propaganda“ najnovšie šíri dezinformáciu, že vďaka neschopnosti Kotlebu sa nebudú opravovať cesty, lebo vybral najlacnejšiu firmu. „Počkali sme si na ďalší z Kotlebových tendrov a už vieme aj výsledok: cesta firmou zo Zvolena sa opäť nebude opravovať. Toto už nie je iba obyčajná neschopnosť či neprofesionalita.“
Nasleduje odkaz na dezinformačný článok z Bystricovín, v ktorom sa píše:
Zatiaľ čo predseda BBSK a ĽSNS v jednej osobe Marian Kotleba sa na volebných billboardoch chváli množstvom obnovených ciest v našom kraji, skutočnosť je diametrálne odlišná. Nielenže náš kraj prišiel o desiatky miliónov eur na cesty z eurofondov, ale aktuálne vyplávalo na povrch, že vedeniu BBSK sa ani opakovane nepodarilo vysúťažiť dodávateľa na opravu ciest II. a III. triedy za 2,2 milióna eur.
V opakovanom septembrovom tendri pôvodne uspela malá zvolenská firma PIES SK s.r.o., ktorá sa do súťaže prihlásila ako jediná. Získala štyri zmluvy za viac ako 2,2 milióna eur na rekonštrukciu viac ako 36 kilometrov ciest v okresoch Lučenec, Poltár a Zvolen. Hodnota vysúťažených zákaziek až 18-násobne prekročila tržby víťaza PIES SK s.r.o. za uplynulých šesť rokov. Navyše podľa portálu Finstat.sk má táto zvolenská firma maximálne štyroch zamestnancov, je v strate a má záporné vlastné imanie. Svojim dodávateľom na záväzkoch dlhuje vyše 200-tisíc eur. Venuje sa úprave fasád, zatepľovaniu budov, robí obklady a dlažby, sanáciu vlhkých stien a poskytuje aj cestnú dopravu.
Čo však bystrickí “novinári” a bojovníci proti dezinformáciám čitateľom zatajili, je skutočnosť, že súťaž organizovalo ministerstvo vnútra a nie Kotleba. Verejné obstarávanie prebieha cez elektronický kontraktačný systém, do ktorého sa môže prihlásiť každý, aj firma so 4 zamestnancami, ktorá nemá na to, aby zákazku zrealizovala. Stačí, ak v aukcii ponúkne najnižšiu cenu a ministerstvo vnútra, ktoré súťaž organizuje, ju vyhodnotí ako víťaza.
Oveľa pravdepodobnejší scenár, prečo sa tieto malé firmy do súťaže prihlasujú, podliezajú ceny a následne zo súťaže odstupujú, bude ten, že vďaka nim sa súťaž na tieto úseky zopakuje už tretíkrát, avšak tentoraz až po voľbe nového župana. To dáva cestnému kartelu nádej, že uvedené úseky pošle nový župan do súťaže nacenené už „štandardným“ spôsobom. V tomto útoku na verejné zdroje im usilovne pomáhajú aj takýto užitoční idioti bojujúci proti korupcii a dezinformáciám. Zdá sa že Smatana myslí heslo „radšej zlodej ako fašista“ naozaj úprimne.