Bratislava 13. októbra (TASR) – Väčšina spotrebiteľov v Poľsku sa podľa slov predsedu predstavenstva Združenia Poľské mäso (Zwiazek Polskie Mieso) Witolda Choińského pri nákupe mäsa a mäsových výrobkov riadi predovšetkým jeho cenou.
"V prieskumoch síce spotrebitelia uvádzajú, že pri nákupe je pre nich prioritou kvalita mäsa a mäsových výrobkov, pri skutočnom nákupe sa však pozerajú predovšetkým na jeho cenu," uviedol pre slovenské a české médiá vo Varšave Choiński s ubezpečením, že všetky legálne výrobné mäsospracujúce prevádzky v Poľsku spĺňajú príslušné normy EÚ.
Združenie Poľské mäso je podľa neho najväčšou organizáciou producentov mäsa v Poľsku. Združuje približne 70 podnikov podnikajúcich s mäsom a mäsovými výrobkami, ktoré ovládajú približne 70 % poľského trhu a približne 80 až 90 % exportu s mäsom.