Bratislava 5. februára 2020 (SITA/HSP/Foto:TASR-Jaroslav Novák, Pavol Zachar, Martin Baumann)
Na sociálnych sieťach od začiatku volebnej kampane 5. novembra 2019 do 26. januára 2020 dominoval poslanec Smeru–SD Ľuboš Blaha, za ním nasledujú premiér Peter Pellegrini (Smer–SD) a tretí je Michal Truban (PS/Spolu). Vyplýva to z analýzy mimovládnej organizácie Memo 98
Poslanec Blaha mal na facebookovom profile 792 853 interakcií. Ide o súčet reakcií, komentárov a zdieľaní. Premiér Pellegrini mal výrazne menej interakcií, a to 355 250. Tretí Michal Truban 321 106, europoslanec Milan Uhrík (Kotlebovci–Ľudová strana Naše Slovensko) 282 526. Nasledujú Andrej Kiska (Za ľudí) 279 186, Jozef Pročko (OĽaNO) 253 183 a Štefan Harabin (Vlasť) 250 989 interakcií. Bývalý premiér a šéf Smeru Robert Fico získal 232 830 interakcií.
Na facebookovom profile bolo najaktívnejšie hnutie OĽaNO, ktoré zverejnilo 333 postov. Za ním nasledujú strany Spolu, Sme rodina, Most-Híd, SaS a Za ľudí. Najviac interakcií získalo hnutie OĽaNO, a to takmer 495-tisíc. Nasledujú strany Smer-SD, Sme rodina, SNS a SaS.
Podľa Memo 98 oslovil najviac ľudí post OĽaNO s názvom Aktuálne pred Počiatkovou vilou na Francúzskej riviére. OĽaNO zaplatilo na Facebooku a Instagrame za jeho propagáciu okolo 4 500 eur. Nasledoval príspevok Andreja Kisku s názvom Ahoj Robert. Na jeho propagáciu zaplatila strana Za ľudí na Facebooku okolo 400 eur. Tretí post podľa počtu interakcií zverejnil Smer-SD pod názvom Otvorený list Kiskovi – odpoveď na jeho list Robertovi Ficovi. Na jeho propagáciu išlo podľa mimonládnej organizácie do 6 000 eur.
Na sociálnej sieti Instagram podľa analýzy v období od 5. novembra 2019 do 26. januára 2020 mal najviac postov šéf SNS Andrej Danko (130), nasledovali Miroslav Beblavý (109) a Andrej Kiska (79). Najviac interakcií (súčet likov a komentárov) zaznamenal Andrej Kiska (viac ako 122-tisíc), druhý bol Peter Pellegrini a tretí Boris Kollár zo Sme rodina.