Bratislava 18. mája 2021 (SITA/HSP/Foto:Facebook-carvagocomsk)
Európske online trhovisko jazdených áut Carvago.com vstupuje na slovenský trh. Zákazníkom ponúkne prístup k takmer miliónu jazdených áut z celej Európy s komplexnými službami. Vstupom na Slovensko potvrdzuje firma svoje ambície stať sa najväčšou online platformou pre predaj áut v Európe
Ako pre agentúru SITA povedal šéf Carvago.com Jakub Šulta, úspech na trhu chcú merať počtom predaných áut. Ich ambíciou je do šiestich mesiacov predávať na Slovensku 200 jazdených áut mesačne.
„Spustenie každého nového trhu vyžaduje investíciu vo výške približne jeden milión eur. Presne však investície do jednotlivých trhov nemeriame, pretože sa snažíme vytvoriť globálnu platformu,“ pokračoval Šulta. S tým podľa neho súvisí aj náročný vývoj technologickej platformy, ktorý bol pred prvým spustením v Čechách. Úvodná príprava v Čechách v sebe zahŕňala nastavenie algoritmov, ktoré umožňujú výber vhodných áut a ich združenie na online platforme, ako aj prípravu obchodných tímov a siete spolupracovníkov.
„Táto úvodná investícia je viacnásobkom sumy pre spustenie jednotlivých trhov,“ skonštatoval Šulta.
Firma Carvago sa podľa neho veľmi rýchlo etablovala na českom trhu, kde začali v októbri 2020. V tomto roku plánujú expanziu do ďalších celkovo 12 európskych krajín, v ktorých chce svojím konceptom zmeniť trh s jazdenými autami. „Carvago veľmi rýchlo rastie a každý týždeň dodáva zákazníkom viac a viac áut. Expanzia je pre nás logickým krokom,“ dopĺňa Jakub Šulta.
Carvago je prvé európske online trhovisko jazdených áut, ktoré dáva zákazníkom možnosť kúpiť si jazdené vozidlo online so zaistením financovania, poistenia, predĺženej záruky a dopravy vozidla až ku dverám s garantovanou dodacou dobou do 15 pracovných dní. Carvago má v ponuke viac ako 750-tisíc vybraných áut vo veku do 10 rokov a nájazdom do 150-tisíc kilometrov a okrem retailového predaja pre koncových zákazníkov pôsobí aj na B2B trhu, kde spolupracuje s viac ako 400 obchodnými partnermi zo 14 krajín Európy.