Airbus zamestnáva na celom svete viac ako 55.000 ľudí. Koncern vyrába v Británii krídla pre všetky modely lietadiel, a tiež satelity a vrtuľníky.
Kahn pripomenul, že celá produkcia koncernu je prepojená a všetky divízie, ktoré vyrábajú rôzne komponenty, úzko spolupracujú, aby vytvorili konkurencieschopný produkt. Airbus ako celok podľa neho zvládne tzv. brexit, ale niektoré divízie pocítia jeho dôsledky.
“Otázkou sú budúce investície: pri zavádzaní ďalšej automatizácie, zvyšovaní investícií a produktivity budú tieto investície smerovať do Británie alebo inde,” spýtal sa Kahn. A zdôraznil, že ak Airbus presmeruje investície, dotkne sa to aj pracovných miest. Výrobca lietadiel totiž profituje z jednotného európskeho trhu, ktorý mu umožňuje vytvoriť integrovanú výrobnú štruktúru vo viacerých krajinách EÚ. Koncern je tak ukážkovým príkladom cezhraničnej spolupráce v európskom priemysle.
Najnovší prieskum verejnej mienky pre nedeľník (12.6.) Sunday Times ukázal, že stúpenci zotrvania Británie v EÚ tesne zaostávajú (42 %) za táborom, ktorý plánuje hlasovať za odchod (43 %). Ďalších 11 % respondentov sa stále nerozhodlo a 4 % sa na referende nezúčastnia.