Trnava 30. mája (TASR) – Železničná spoločnosť Slovensko, a. s., (ZSSK) dnes oficiálne sprístupnila pre cestujúcich nové zákaznícke centrum na železničnej stanici v Trnave, ktorá je v súčasnosti v rekonštrukcii. Ide o jedenáste zákaznícke centrum ZSSK, ktoré patrí po Bratislave, Košiciach a Zvolene k strategicky najvýznamnejším železničným uzlom a obchodným miestom.
V Trnave bolo za rok 2012 predaných takmer 926.000 kusov cestovných dokladov, priemerne za mesiac je to vyše 77.000 kusov. Na vybavenie priestorov zákazníckeho centra a vybavovacej haly, grafické označenie a navigáciu cestujúceho vynaložila ZSSK 31.000 eur. Záujmom spoločnosti je prejaviť ústretový prístup k zákazníkom nielen v Trnave a pre Trnavu, ale aj podporiť cestovanie vlakom v regiónoch Slovenska a zároveň ponúknuť svoje kvalitné služby potenciálnym klientom, ktorí cestovanie vlakom zatiaľ nevyužívajú. Informovala o tom Zuzana Červená z odboru komunikácie ZSSK.
Okrem predaja vnútroštátnych a medzinárodných cestovných dokladov a rezervácií ponúka zákaznícke centrum možnosť vystavovania preukazov na zľavu cestovného a poskytovania informácií a poradenstva pri cestách v rámci Slovenska a do zahraničia. Cestujúci má možnosť uzatvoriť cestovné poistenie pre všetky cesty. Pre návštevníkov hôr ponúka ZSSK možnosť poistenia nákladov na zásah Horskej záchrannej služby a ďalšie služby.
V 1. polroku plánuje ZSSK otvoriť ďalšie zákaznícke centrum v železničnej stanici Banská Bystrica a do konca tohto roku bude vybudované aj nové zákaznícke centrum na železničnej stanici Bratislava hlavná stanica.