Soulfresh, ktorá má ústredie vo Victorii v Austrálii a dodáva svoje výrobky na domáci (austrálsky) trh, ako aj do Spojeného kráľovstva, Francúzska, Španielska, Nového Zélandu a Južnej Afriky.
Spoločnosť True dodala, že americký investičný fond Soros Capital Management, riadený renomovaným investorom Georgom Sorosom sa tiež pridá k investícii v Soulfreshi prostredníctvom rodinnej kancelárie jeho syna Roberta Sorosa.
Portfólio výrobkov firmy Soulfresh pozostáva z alternatív mäsa, ako sú rastlinné klobásy a hamburgery a výrobky neobsahujúce mlieko vrátane mliečnych a jogurtových alternatív a čokolády.
Medzi najvýznamnejšie značky patria The Milk Thief, Wildly Good, Eaty, Nutty Bruce a Pico.
Didi Lo, zakladateľ a výkonný riaditeľ spoločnosti Soulfresh, uviedol: „Za posledných 15 rokov spoločnosť Soulfresh zaznamenala veľký nárast trendu menšieho podielu tradičných potravinových kategórií, ako sú džúsy, nealkoholické nápoje a kravské mlieko. Hľadali sme toho pravého partnera, ktorý posunie naše rýchlo rastúce a inovatívne globálne podnikanie na vyššiu úroveň a zistili sme, že sme ho našli.”
„V spoločnosti Soulfresh sme nadšení kvôli inovácii, rastu a presadzovaniu zdravých potravín a nápojov ako hlavného prúdu. V skutočnosti sme našli partnera, ktorý verí v rozsah príležitostí, ktoré tieto zmeny trhu poskytujú,” oznámil na záver.
Matt Truman, spoluzakladateľ a výkonný riaditeľ spoločnosti True, dodal: „Soulfresh je v epicentre mega trendov v oblasti zdravia, wellness a udržateľnosti so zameraním na výskum a vývoj a inovácie, ktoré vedú na trhu. Náš jedinečný obchodný model umožní, aby sme skutočne pridali hodnotu pre Didiho a jeho tím, ktorí vybudovali fantastickú platformu značiek s potenciálom rýchleho rastu.”
Vyhlásenie pokračovalo: „V rámci svojej investície bude spoločnosť True riadiť aj nový záväzok zo strany Soros Capital Management, rodinnej kancelárie Roberta Sorosa, ktorý využíva jedinečnú sieť a majetkovú základňu Sorosovcov, aby pomohla Soulfreshu zrýchliť svoje ambície.”
Táto dosť nadšená správa zo strany spoločnosti Soulfresh, však vyvoláva trošku divné emócie vzhľadom na rok 2019 a s ním spojené, až priam fanatické, zbožňovanie ekoaktivistky Grety Thunbergovej mladou generáciou.
Zatiaľ čo Greta Thunbergová aktívne tlačí politikov k obmedzeniu živočíšnej výroby z dôvodov klimatickej zmeny, a nemecký parlament už avizoval, že ceny živočíšnych výrobkov budú rásť, Soros Capital Management investuje milióny do firmy, ktorá vyrába “bezmäsité” mäsové výrobky. Len náhoda, alebo len dobre premyslená stratégia?