Bratislava 31. marca (TASR) – Hoci na internete je dnes možné kúpiť čokoľvek, tovaru spojenému s Veľkou nocou a šibačkou sa slovenské e-shopy špeciálne nevenujú. Počet obchodov, ktoré ponúkajú veľkonočné dekorácie ako ozdobné vajíčka či korbáče, je zanedbateľný. Vyplýva to z výsledkov prieskumu portálu Heureka.sk.
"Predávať cez internet čokoládové vajíčka a zajačikov nie je príliš praktické. Cena za špeciálne balenie, aby sa figúrky nepoškodili, by totiž bola oveľa vyššia ako samotný tovar," vysvetľuje projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Neoddeliteľnou súčasťou veľkonočnej tradície na Slovensku je aj oblievanie žien voňavkami, ktorých zvýšený predaj v tomto čase internetové obchody registrujú. "Vychádzajúc z údajov Heuréky, slovenské ženy budú tento rok zrejme voňať parfumom Lancome La Vie Est Belle, ktorého predaj v e-shopoch vzrástol pred Veľkou nocou o približne 180 %," priblížil Demuth.
Varovanie
Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.