„Som nesmierne rád, že na propagácii Slovenska ako krajiny, ktorú stojí za to navštíviť, sa bude v zimnej sezóne 2019/2020 opäť podieľať naša najlepšia lyžiarka Petra Vlhová. Špičkoví športovci sú skvelými vyslancami cestovného ruchu,“ povedal po podpise zmluvy s Petrou Vlhovou minister dopravy a výstavby SR Arpád Érsek.
Zimná kampaň bude tento rok používať slogan „TRAVEL IN SLOVAKIA – GOOD IDEA“ („Cestovanie na Slovensko je dobrý nápad“). Cieľom kampane je pozvať domácich a zahraničných turistov na zimnú dovolenku na slovenské hory. V nasledujúcich mesiacoch ju budú uvádzať vybrané médiá ako Markíza, TA3, Joj, Joj Plus, Joj WAU, Eurosport 1 a Eurosport 2. Ministerstvo dopravy a jeho sekcia cestovného ruchu začali s Petrou Vlhovou spolupracovať už počas minulej zimnej sezóny.
O propagáciu Slovenska ako turistickej destinácie dbá rezort dopravy celoročne. Využíva na to rôzne nástroje, napr. národné stánky SR na medzinárodných veľtrhoch cestovného ruchu v rôznych európskych mestách a realizuje zimné a letné kampane v slovenských a zahraničných médiách. Pozitívne sa osvedčilo organizovanie infociest a poznávacích študijných ciest pre zástupcov cestovných kancelárií (touroperátorov) a médií prioritne z hlavných zdrojových trhov, či spoločná prezentácia krajín V4 na vzdialených trhoch, a množstvo ďalších aktivít. Výsledkom je kontinuálny rast návštevnosti, a to v kategórii domácich i zahraničných hostí.
Redakciu informovala Karolína Ducká, hovorkyňa Ministerstva dopravy a výstavby SR.