Bratislava 30. júna (TASR / Foto: TASR)
Slovenskí muži navštevujúci internetové obchody klebetia o online nakupovaní viac ako ženy. Tipy a odporúčania na zaujímavé tovary z e-shopov totiž dáva svojim priateľom a známym až 68 % mužov oproti 63 % žien nakupujúcich na internete. Vyplýva to z prieskumu portálu Heureka.sk.
“Muži sa so svojimi priateľmi najčastejšie delia o skúsenosti s technickými novinkami a elektronikou, ženy si skôr odporúčajú kozmetiku a oblečenie. Obe pohlavia sa spoločne delia o dojmy z kníh,” priblížil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth s tým, že pomer žien a mužov nakupujúcich na internete je vyrovnaný.
“Výsledky prieskumu spochybňujú mýtus o klebetných ženách a naznačujú, že obe pohlavia majú viac spoločného ako rozdielneho. Vzájomné zdieľanie dojmov, pocitov či skúseností ako forma interakcie s druhými ľuďmi je rovnako kľúčová pre ženy aj pre mužov,” uviedol expert na oblasť rodovej rovnosti, psychológ Andrej Kuruc.