Predajná cena týchto spoločností je 73 miliónov eur a podľa slov člena predstavenstva CMI Daniela Častvaja je pre uzatvorenie transakcie potrebný súhlas regulačných orgánov v dotyčných krajinách.
Ako ďalej dopĺňa Častvaj tak, CMI získava do svojho portfólia nový mediatyp postavený na silných rozhlasových značkách. CMI zatiaľ pôsobila len v oblasti tlače: vydáva štyri denníky, ako napríklad Blesk, Sport a Aha!, rôzne časopisy a taktiež webové tituly. Taktiež je lídrom vo vydávaní kníh a distribúcie tlače.
Rozhlasové stanice, ktoré sú predmetom predaja vlani vykázali podľa Častvaja konsolidované tržby vo výške približne 56 miliónov eur.
Podľa iDnes.cz okrem toho vedie CMI s tou istou spoločnosťou aj exkluzívne jednanie o predaji francúzskych časopisov vrátane známeho magazínu Elle.
„Pre spoločnosť Czech Media Invest by táto akvizícia priniesla ikonický brand Elle s preukázanou dlhodobou ziskovosťou a tak prispela k posilneniu rastovej stratégie. CMI považuje Francúzsko za jeden z kľúčových trhov,“ vysvetlil Častvaj.