FlixBus bol založený v Nemecku, kde tiež začal ponúkať svoje prvé spoje. Teraz poskytuje najrozsiahlejšiu medzimestskú autobusovú sieť obsahujúcu 200 000 denných spojov do 1 400 destinácií v 26 krajinách. V roku 2017 prepravil celkovo 40 miliónov cestujúcich.
„Ziskovosť v globálnom meradle umožňuje našej spoločnosti kontinuálny rast a rozvoj našich služieb. V roku 2018 našim zákazníkom ponúkneme technologické inovácie, ktoré ešte viac uľahčia cestovanie na kratšie aj dlhé vzdialenosti, a nové spojenia na Slovensku aj na európskej úrovni,” približuje plány riaditeľ spoločnosti FlixBus pre Českú republiku a Slovensko Pavel Prouza.
Dopravca sa zameriava na pohodlnú organizáciu cesty cez webové stránky alebo mobilnú aplikáciu. Okrem stávajících funkcií, ako je odbavenie cez aplikáciu alebo navigácia na najbližšiu zastávku, v súčasnosti testuje možnosť rezervácie konkrétneho sedadla v autobuse. Po vyhodnotení by mal byť pilotný projekt, ktorý je teraz k dispozícii na 12 trasách, otvorený pre zákazníkov vo všetkých krajinách a na všetkých spojoch.
Najnovšie chce zákazníkom FlixBus umožniť získavať aktuálne informácie o presnej polohe autobusu. V neposlednom rade pracuje aj na funkcii, vďaka ktorej budú zákazníci môcť udeliť konkrétnemu vodičovi po skončení jazdy hodnotenie.
FlixBus sa sústreďuje na poskytovanie vysokého komfortu cestovania so všetkým, čo je pre pohodlnú cestu nevyhnutné – nabíjacej zásuvky, veľký odstup sedadiel, dostatočný batožinový priestor a kvalitné Wi-Fi pripojenie. Ďalšou výhodou je nízka cena.
Redakciu informovala Martina Čmielová z FlixBus CZ s.r.o