KFC už neponúka len reštauračné služby a kuracie špeciality. V júli spustili svoj internetový obchod, kde ponúkajú oblečenie a ďalšie rôzne produkty. Horúcou novinkou je stan, ktorý blokuje internet.
Spoločnosť sa dlhodobo snaží zameriavať na cieľovú skupinu teenagerov, a tak vymýšľa rôzne marketingové ťahy. Vo svojom internetovom obchode ponúka oblečenie, vankúše či dokonca náramky, náhrdelníky a kravaty s vyobrazením ikonickej postavy z firemného loga, plukovníka Sandersa, zakladateľa spoločnosti.
Najnovším prírastkom v ponuke je špeciálny stan, ktorý blokuje internetový signál. Podľa KFC je vyrobený z hustej peny neprepúšťajúcej mobilný signál wi-fi. Stan váži približne 3,5 kilogramu. Dizajn stanu je opäť v štýle firemného loga: zobrazuje postavu Sandersa, ktorý celé prístrešie objíma.
“Dokonca aj my pociťujeme príťaž našich technológií počas prázdnin. Rozhodli sme sa teda ísť tak trochu proti prúdu a vytvoriť anti-technologický produkt, ktorý zákazníkovi pomôže utiecť večného chaosu,” povedal v oficiálnom vyhlásení reklamný riaditeľ firmy George Felix.