Demänovská Dolina 10. apríla (TASR/HSP)
K viac ako 10-% nárastu tržieb našich hotelov prispeli najmä klienti z Poľska a Ukrajiny
Prevádzkovateľ horských stredísk vo Vysokých a Nízkych Tatrách, akciová spoločnosť Tatry mountain resorts (TMR), hodnotí uplynulú zimnú sezónu na základe hlavných ukazovateľov pozitívne napriek tomu, že návštevnosť a tržby ovplyvnilo extrémne mierne a suché počasie.
Celkové tržby medziročne vzrástli o 3,6 %. Predseda predstavenstva TMR Bohuš Hlavatý pripomenul, že porovnávané obdobie na rozdiel od predchádzajúcej zimy nezahŕňa v sebe ešte blížiace sa veľkonočné sviatky. “Predpokladáme, že v našich strediskách sa cez ne bude dať lyžovať,” informoval.
“Vďaka rozsiahlym dlhodobým investíciám do špičkovej technickej vybavenosti, konkrétne do systému technického zasnežovania a najmodernejších úprav zjazdových tratí, sme našim klientom mohli ponúknuť oveľa dlhšiu a kvalitnejšiu lyžovačku ako ktorékoľvek iné slovenské strediská,” pokračoval Hlavatý.
Netypická zima zvýšila už aj tak neustále stúpajúci záujem nielen turistov o doplnkové služby, čo prinieslo v tomto segmente značný nárast tržieb. Vyhľadávaným alternatívnym riešením najmä pre lyžiarskych návštevníkov Jasnej sa stal liptovskomikulášsky Aquapark Tatralandia.
“K viac ako 10-% nárastu tržieb našich hotelov prispeli najmä klienti z Poľska a Ukrajiny. Je to výsledok marketingového úsilia na týchto trhoch. Táto zima jasne potvrdila, že sa oplatí dlhodobo koncentrovať na kvalitu služieb, investície do vybavenia a na systematickú prácu v obchodnej oblasti,” dodal Hlavatý.