Dunajská Streda 26. apríla (TASR) – Prvá čať projektu Mám ťa rád, Dunajská Streda! získala druhé miesto v súťaži Prokop 2013 Asociácie Public Relations Slovenskej republiky. Kampaň bodovala v kategórii Regional Community Relations a porazila projekty, ktoré svojím rozpočtom a regionálnym rozsahom prevýšili podmienky a možnosti mestskej kampane v Dunajskej Strede.
Majiteľka agentúry aPRimage Szilvia Néveri Varagya, ktorá kampaň navrhla, pri prevzatí ocenenia v Bratislave (25.4.) zdôraznila, že mestá si napriek obmedzenému rozpočtu zaslúžia kampane takej kvality, akými obyvateľov oslovuje súkromná sféra. "Dunajská Streda je prvým mestom, ktoré popri konkurencii nadnárodných spoločností získalo toto ocenenie. Poďakovanie patrí vedeniu mesta a predovšetkým primátorovi Zoltánovi Hájosovi za to, že spoznal hodnotu dobrého renomé," povedala s tým, že najväčšou hnacou silou agentúry je okrem spokojnosti klientov aj jedinečnosť nápadov. "Sme radi, keď z niečoho vieme vyťažiť to najlepšie," dodala.
Primátor Hájos si myslí, že ocenenie je dôkazom toho, že profesionálne kampane sú potrebné aj pre mestá. "Okrem toho, že túto cenu dostáva navrhovateľ kampane, je impulzom i pre mesto, že táto tematika našla podporu aj u členov poroty," zdôraznil s tým, že kampaň prispeje k šíreniu dobrej povesti mesta v rámci celej krajiny.
Ocenenie je pre organizátorov zároveň motiváciou pre druhú časť kampane, ktorá sa začne už onedlho. Hlavným motívom bude naďalej boj proti vandalizmu, tentoraz však mesto bude bojovať provokatívnejšími metódami a plánuje osloviť priamo výtržníkov.
Prvú cenu v regionálnej kategórii získal Bratislavský samosprávny kraj. Cena Prokop je ocenením Asociácie Public Relations SR, ktorú dostanú najlepšie PR kampane za predchádzajúci rok. Ceny udeľovali už po štvrtý raz.