“V ére digitalizácie sa mnohé ešte urýchli,” povedal Krüger, “a na to sa musí pripraviť aj automobilový priemysel.” Zákazníci očakávajú, že sa ich staré programy budú nahrádzať novými hneď, keď budú dokončené, a nie až v čase, keď si kúpia nové auto. Na Silicon Valley sa im páči “neuveriteľné tempo”, ktorým sa nové podnikateľské myšlienky a technologické inovácie presadzujú a uskutočňujú.
Na otázku o možnej spolupráci BMW s Apple Krüger odpovedal: “Sme v trvalom kontakte s firmami zo sektora informačných technológií (IT) a vymieňame si poznatky – to platí aj o Apple.” Rieši sa problematika zreťazenia vozidiel.
Automobilový priemysel sa nachádza uprostred procesu zásadných zmien. Veľkými výzvami súčasnosti sú digitalizácia a zreťazenie áut, ako aj témy autonómneho riadenia a alternatívnych pohonov, napríklad elektrických motorov. Giganty sektora IT sa môžu stať novými konkurentmi automobiliek. Apple má údajne plány na výrobu vlastného elektromobilu, Google vyvíja robotické vozidlo.