Hlavnou cieľovou skupinou sú podľa Humpolíka najmä uchádzači o štúdium a súčasní študenti univerzity. Na stránkach sa dozvedia informácie o aktuálnom dianí na škole, ponúkajú však aj zábavnejší obsah, ktorý je pre študentov atraktívny. „Napríklad na Dni otvorených dverí osem z desiatich ľudí v dotazníku uviedlo, že sa o akcii dozvedeli cez facebook,“ dodal Humpolík.
Sociálne siete vníma ako najaktuálnejší komunikačný kanál študentov aj Univerzita Komenského v Bratislave. „O tom svedčí aj to, že naša univerzitná facebooková stránka má 12.000 priaznivcov a ich počet ustavične narastá,“ uviedla za Univerzitu Komenského Andrea Földváryová.
Podľa správkyne katedrových sociálnych sietí Filozofickej fakulty Masarykovej univerzity Patrycje Twardovskej potrebujú takúto propagáciu najmä humanitné odbory. „Štúdium na univerzite u nás je bezplatné, čo je reklama sama o sebe. Niektoré odbory sú však menej známe, neostáva im nič iné, než investovať do marketingu, pretože inak sa k potenciálnemu študentovi nedostanú,“ uviedla Twardovska.