„Je vylúčené, aby trnavská župa prebrala do užívania stavbu v zlom technickom stave. Počas kolaudačného konania sa ukázalo, že sa na cestách nachádzajú nevyhovujúce odvodnenia, podomleté a zanesené žľaby, či znečistené a upchané zberné koše odvodnenia. Mostné závery sú tiež zanesené a na povrchu vozovky sa nachádzajú nečistoty a štrk, pričom zvodidlá nie sú zasypané. Svahy pozdĺž cesty sú vystavené zjavnej erózií,“ vysvetlil Viskupič. Pri preberaní stavby podľa neho chýbali veľmi dôležité technické dokumentácie k mostu ako napríklad záznam z jeho prvej hlavnej obhliadky, manuál užívania, kópie stavebných denníkov a podobne.
Minister dopravy Árpád Érsek (Most-Híd) vo svojom blogu napísal, že rýchlostná cesta R7 je prakticky hotová, je potrebné ju „len prejsť, skontrolovať a opraviť chyby, ktoré sa nájdu na každej stavbe, vybaviť ‚papiere‘ a v marci by už mohla slúžiť vodičom.
Podľa Viskupiča má však cesta také zásadné nedostatky, ktoré by mohli ohroziť ľudí. „Vzhľadom na skutočnosti, s ktorými sme sa zoznámili v rámci preberacích konaní, sa domnievame, že neboli pri výstavbe dodržané technologické postupy. Stavebné práce boli realizované, pravdepodobne, v nevhodnom ročnom období a neboli použité vhodné stavebné materiály,“ dodal. Župa podľa neho požiadala o laboratórne skúšky povrchu vozovky, pretože odborníkom zo Správy a údržby ciest Trnavského samosprávneho kraja sa vizuálne nepozdávala jeho kvalita.