Reklama, vytvorená na podnet britského štátneho finančného regulátora Financial Conduct Authority (FCA), obsahuje animatronický model tváre bývalého kalifornského guvernéra Arnolda Schwarzeneggera na tankových koľajach, ktorý nalieha na zákazníkov v obchode, aby si “teraz (noooooow)” vybavili vyplatenie poistiek, pretože od augusta 2019 sa menia podmienky pre uplatňovanie námietok.
Bloomberg konštatuje, že ide o výzvu, ktoré je pre klientov poisťovní výhodná. Ale nevýhodná pre poisťovne, konkrétne pre Lloyds Bank, ktorá podľa analytika spoločnosti Morgan Stanley kvôli reklame zaznamenala nárast v uplatnení si vyplatenia poistiek u klientov priemerne na 11 000 týždenne, o 2000 viac ako týždeň predtým, čo je nárast o 1,7 miliardy libier. V dôsledku toho finančný riaditeľ George Culmer povedal, že “samozrejme existuje riziko”, že veriteľ bude musieť zvýšiť svoje rezervy, pretože už nebude mať z čoho vyplácať.
Z vyšetrovania FCA vyšlo najavo, že mnoho klientov uzavrelo pôžičky a poistenie za netransparentných podmienok, bez vedomia rizík. A že si banka neoverovala, či sú klienti schopní svoje pôžičky splácať.
Zdá sa, že táto reklama nebude jediná. Regulátor FCA totiž pripravuje ďalšie tri reklamy.