Nočný vlak zostavený zo spacích vozňov bude odchádzať z Prahy neskoro večer a do stanice Mostyska II príde na ďalší deň dopoludnia. V podobnom čase by mal vlak premávať aj v opačnom smere. V stanici Mostyska II budú nadväzovať prípoje v smere na Ľvov a do ďalších oblastí Ukrajiny. Vlak s kapacitou 400 až 600 miest by mal jazdiť cez Ostravu a ďalej cez Poľsko na hranice s Ukrajinou. Cieľom je preprava cestujúcich najmä medzi Ľvovskou oblasťou Ukrajiny a kľúčovými centrami v Česku a ďalších krajinách Európskej únie.
“Ukrajina je pre RegioJet prepravne veľmi zaujímavý trh a záujem o ňu vzrástol po zavedení bezvízového styku medzi EÚ a Ukrajinou v minulom roku,” povedala riaditeľka vlakovej a autobusovej dopravy RegioJet-u Ivana Kašická. “Vidíme rastúci záujem na strane obyvateľov Ukrajiny cestovať do Českej republiky a ďalších krajín EÚ, nielen za prácou, ale i za turistikou alebo štúdiom. Rovnako rastie záujem českých turistov o cesty na Ukrajinu,” uviedla. RegioJet už v súčasnosti zabezpečuje denne spojenie do Užhorodu a Mukačeva v Zakarpatskej oblasti na západe Ukrajiny. “A to v kombinácii vlakové spojenie Praha – Košice a garantovaný nadväzný spoj Košice – Užhorod – Mukačevo a ročne tu prepravíme okolo 30-tisíc cestujúcich,” dodala Kašická.