1. Slováci stopercentne vypredajú košickú Steel Arénu, čím sa zvýši predpokladaný počet predaných vstupeniek na šampionát a tým aj zisk hokejového zväzu.
2. Vypredali by sme aj bratislavský Nepelov štadión, ale to zase vedia “ľavou zadnou” zvládnuť aj fanúšikovia iných krajín, hlavne “bratia Česi”. Takže týmto by boli vypredané arény dve.
3. Košice dostanú hokejový impulz, ktorý by možno mohol pomôcť vrátiť záujem o tento šport do kedysi hokejového mesta, ktoré dnes nevie vypredať svoj hokejový stánok ani počas súbojov play-off v domácej lige.
4. Celý Východ, kde „nič nie je“, si vlastne takéto gesto svojím spôsobom aj zaslúži.
Ďalším dôvodom by tiež bolo, že aspoň “pre tento prípad” by sa mohla na chvíľu utíšiť akási rivalita medzi Bratislavou a Košicami, a možno by sa aj “východniari dlhodobo žijúci v Bratislave mohli prihlásiť na trvalý pobyt”. Alebo by sa v oboch mestách mohli sformovať výbory, alebo nejaké občianske združenia, ktoré by navzájom súťažili, ktoré mesto dokáže pre MS 2019 urobiť lepší program.
Celkovo však je to pre hokejový zväz “vítaná príležitosť zarobiť zopár miliónov eur, ktoré hokej nielen potrebuje, ale si ich aj zaslúži”. A to je taktiež jeden z hlavných dôvodov, prečo je správne využiť opciu organizátora a posunúť zápasy našej skupiny do Košíc.
“Je to správne, racionálne a ekonomické. A jednoducho vysvetliteľné,” dodáva Karol Wolf vo svojom komentári.