Bratislava 19. októbra (TASR) – Ročný obrat slovenskej pobočky dm drogerie markt v obchodnom roku 2011/2012 končiacom 30. septembra 2012 vzrástol medziročne viac ako o 8 % a dosiahol 123,5 milióna eur. Informovala o tom spoločnosť.
Súhrnný obrat celej skupiny patriacej pod rakúsku dm drogerie markt predstavuje 1,76 miliardy eur, čo znamená medziročný nárast o 4,3 %, pričom materská firma z Rakúska sa na tejto sume podieľala 683 miliónmi eur a všetky jej dcérske spoločnosti takmer 1,077 miliardy eur.
V porovnaní s minulým obchodným rokom sa na Slovensku zvýšilo množstvo zákazníckych nákupov o 6,8 %. Priemerný denný počet nákupov sa priblížil k 35.000 a priemerný mesačný počet nákupov dosiahol takmer 1,05 milióna.
Na Slovensku firma v obchodnom roku 2012/2013 plánuje investície za vyše 7,98 milióna eur, z toho 6,76 milióna eur pôjde na rozvoj pobočkovej siete. Na rozvoj informačných technológií je vyčlenených 536.640 eur, na modernizáciu a zabezpečenie centrály 330.000 eur. Do centrálneho skladu plánuje slovenská pobočka dm drogerie markt investovať 357.464 eur.
Počet slovenských pobočiek dm sa v obchodnom roku 2011/2012 zvýšil na 110. Do ich modernizácie a vybudovania nových filiálok firma investovala 6,45 milióna eur. Do konca tohto kalendárneho roka spoločnosť plánuje rozšírenie siete predajní o ďalšie tri a do konca nasledujúceho obchodného roka, teda do 30. septembra 2013, by na Slovensku malo byť celkovo 123 filiálok dm.
Koncern dm drogerie markt mal ku koncu septembra 2012 v 12 krajinách spolu 2699 pobočiek. K 30. septembru 2012 mala dm drogerie markt na Slovensku 852 kmeňových zamestnancov. Celý koncern zamestnáva v 12 krajinách takmer 44.000 ľudí.