V tejto súvislosti ocenila spoluprácu s obchodným reťazcom Kaufland, ktorý sa medzi prvými zapojil do projektu a sústredil sa najmä na regionálnych výrobcov. Šesť výrobcov už dodáva svoje výrobky na 20 prevádzkach a s viac ako 80 dodávateľmi prebiehajú v súčasnosti rokovania.
Podľa Matečnej projekt má podporiť malých a stredných výrobcov potravín na Slovensku. Spolupráca s predajcami umožní malým a stredným producentom odbyt, ďalšie možnosti na rozvoj a aj zvýšenie zamestnanosti v jednotlivých regiónov. Spotrebitelia zas, ako zdôraznila, budú mať širšiu ponuku kvalitných a čerstvých domácich výrobkov priamo zo svojho regiónu. V neposlednom rade, ako uviedla, to môže pomôcť pri zvyšovaní sebestačnosti v potravinách. Podiel slovenských výrobkov na pultoch predajní, ako zdôraznila, je približne 40 %.
Ambíciou obchodného reťazca podľa slov jeho predstaviteľov je to, aby sa postupne podarilo rozšíriť spoluprácu o ďalších 15-20 dodávateľov v horizonte najbližších 4 mesiacov.