Zákonný limit na predvolebnú kampaň sú tri milióny eur. “Za Smer-SD môžem konštatovať, že nepotrebujeme žiadne sponzorské príspevky, lebo máme zdroje, ktoré sme získali z volieb 2012. My sme si tieto finančné prostriedky ušetrili,” povedal Fico.
Hlavnou stratégiou kampane Smeru-SD bude podľa jeho slov veľa osobných kontaktov s verejnosťou. “Myslím si, že nás osobne bude vidieť v teréne viac, ako naše billboardy,” dodal Smer-SD získal vo voľbách v roku 2012 vyše 1,1 milióna hlasov (44,41 percenta), za čo má od štátu nárok na príspevok v celkovej výške takmer 23,7 milióna eur. Je to viac, ako majú všetky opozičné strany dokopy. Ide o súhrn príspevkov za hlasy vo voľbách, za počet poslaneckých mandátov a príspevku na činnosť.