Bratislava 29. januára (TASR) – Bratislavský región sa bude prezentovať novými propagačnými videami. Klipy, ktoré predstavili zástupcovia Krajskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Region Tourism (BRT) na dnešnej tlačovej konferencii v Bratislave, odznejú na zahraničných veľtrhoch i sociálnych sieťach.
Cieľom troch 90-sekundových videí je spropagovať bratislavský región a ukázať návštevníkom možnosti, ako stráviť voľný čas v hlavnom meste a jeho okolí. "Chceli sme sprostredkovať bratislavský región na pozadí skutočného príbehu, ako miesto rôznorodých zážitkov. Každé z videí samostatne rozpráva iný príbeh a zároveň všetky spolu charakterizujú jedinečné črty tohto regiónu," priblížila výkonná riaditeľka BRT Alžbeta Melicharová.
Videá sa zameriavajú na tri cieľové skupiny – mladých ľudí, ktorí prídu objavovať Bratislavu, strednú generáciu hľadajúcu kultúru a pamiatky a milovníkov relaxu a športu. Hudba v klipoch je šitá na mieru a tri videá dohromady stáli organizáciu do 19.000 eur.
Propagačné videá sú umiestnené na portáli YouTube aj na sociálnej sieti Facebook. V najbližšom období ich bude krajská organizácia premietať aj na veľtrhoch cestovného ruchu v Bratislave a Prahe, kde bude mať svoj vlastný stánok. Premiéru mali na januárovom veľtrhu cestovného ruchu vo Viedni. Okrem audiovizuálnej kampane pripravila BRT aj nové propagačné brožúry zamerané na relax a šport, gastronómiu, históriu a kultúru.
UPOZORNENIE: TASR vydáva k správe zvukový záznam.