Z prieskumu aktuálnych zákazníckych zvyklostí vyplynulo, že veľkosť hypermarketov je neprimerane veľká, skonštatovala Zuzana Cseriová, generálna riaditeľka spoločnosti. Ich rozloha sa za posledných 15 rokov, kedy bolo trendom nakúpiť v nich aj spotrebnú elektroniku či hračky, nezmenila. „Dnešný spotrebiteľ však kupuje v sieti Terno hlavne čerstvé potraviny. Usilujeme sa rešpektovať súčasné trendy a tendencie v nakupovaní,“ povedala Cseriová. Zefektívňovanie veľkoplošných predajných plôch prevádzok Hypernova sa začalo začiatkom tohto roka. V rámci neho spoločnosť Terno niekoľko mesiacov rokovala s majiteľmi obchodného centra Centro v Nitre, počas ktorých nedošlo k uspokojivej dohode, a teda ani k predĺženiu zmluvy o dlhodobom prenájme priestorov.
Remodeláciou postupne prejdú predajne spoločnosti vo vlastných budovách v Pezinku, Poprade, Prešove. Výsledkom rokovaní s majiteľmi ďalších priestorov, ktoré si prenajíma, bolo zmenšenie predajnej plochy veľkej prevádzky v obchodnom centre Europa v Banskej Bystrici.