Bratislava 16. júla (TASR) – Vysokoškoláci, ktorí sa zaoberajú problematikou internetu ako reklamného média, sa môžu počas leta zapojiť do súťaže o finančné ceny. Môžu prihlásiť svoju diplomovú, bakalársku, ale aj ročníkovú prácu, ktorá sa venuje možnostiam internetu v rámci sprostredkovania informácií, komunikačného média i nástroja marketingového výskumu.
Cieľom súťaže Internet ako reklamné médium, ktorý už štvrtý rok vyhlasuje združenie IAB Slovakia (do roku 2011 Asociácia internetových médií), je podporiť záujem študentov vysokých škôl a univerzít o skúmanie problematiky internetu ako reklamného média. Ide aj o motiváciu záujmu o hľadanie inovatívnych riešení a nových prístupov v tejto oblasti, píše sa na stránke združenia.
Do súťaže sa môžu prihlásiť študenti denného i externého štúdia. Odborná komisia, ktorú budú tvoriť profesionáli z oblasti internetových médií, vyberú do konca augusta desať najlepších prác. Ich autori budú svoje práve prezentovať pred porotou na začiatku septembra.
Víťazi prvých troch miest budú finančne ohodnotení, pričom odmenu získa aj školiteľ víťaznej práce. Všetky podrobnosti o súťaži možno nájsť na www.iabslovakia.sk.