Newcastle 16. novembra 2017 (HSP/RT/Foto:Twitter)
Známa britská pekáreň Greggs sa dostala pod paľbu kritiky po tom, čo vo svojej kampani na fotografiách a kalendároch nahradila malého Ježiša klobásovou rolkou. Reťazec bol nútený sa ospravedlniť po tom, ako zákazníci spustili ostrú kritiku najmä na sociálnych sieťach.
Upravený obrázok sa prvý raz objavil v novom adventnom kalendári Greggsovej pekárne. Kalendár sa dal objednať za 24 libier. Problematický obraz obsahoval scénu narodenia Ježiša s Tromi mudrcami, ktorí však neboli zhromaždení okolo malého Ježiška ale okolo pečiva s bravčovou príchuťou.
Ľudia sa vrhli na Twitter, aby obvinili pekáreň z toho, že jej kampaň je úplne nevhodná.
Howay, in a manger? Religious sacrilege or flaky fun?
An advert by the Newcastle bakery chain #Greggs has been labelled disrespectful for replacing the baby Jesus with a half eaten sausage roll.
Greggs say they never intended to cause any offence. pic.twitter.com/MqpbyE6sCl
— Anthony Day (@mranthonyday) 15. novembra 2017
Greggs has unveiled its advent calendar… https://t.co/69tIX6lDY5
— Daily Post Wales (@dailypostwales) 13. novembra 2017
Greggs launches Advent calendar – replaces baby Jesus with sausage roll @greggsofficial https://t.co/NGe5aY0fzK
— Matt Westcott (@mattwecho) 14. novembra 2017
Greggs would also like to apologise in advance for Easter. pic.twitter.com/VUxQveXTvG
— barney farmer (@barneyfarmer) 15. novembra 2017