„Nezdedili sme po predošlom vedení žiadne pripravené projekty, preto sme museli venovať čas ich príprave. Ak nás koronakríza výrazne nespomalí, župa sa bude v najbližšom období dynamicky rozvíjať,“ dodal Viskupič. Krajská samospráva chce podľa neho riešiť problémy s cestami, nevyhnutná však bude spolupráca so štátom. „Ide napríklad o riešenie dopravy v Hlohovci či výstavbu obchvatov Senice a Jablonice, kadiaľ prechádza dôležité dopravné spojenie s Českou republikou. Zároveň chceme urýchliť výstavbu cyklotrás, jedného z predpokladov rozvoja cestovného ruchu a zelenej mobility, s ktorou súvisí aj zámer prilákať viac cestujúcich do autobusovej dopravy,“ dodal Viskupič.
Prvú polovicu volebného obdobia označil za obdobie reštartu, počas ktorého sa podarilo župu finančne ozdraviť. Pripomenul, že trnavská krajská samospráva mala v minulosti jeden z najnižších rezervných fondov spomedzi všetkých krajov. Z úspešných projektov „prvého polčasu“ vedenia župy spomenul otvorenie nového centra sociálnych služieb na mieste bývalého zariadenia Čistý deň v Galante a systematický prístup k opravám a modernizáciám ciest II. a III. triedy z vlastného rozpočtu aj eurofondov. S tým súvisí aj prebiehajúca zásadná obnova techniky cestárov.