Strata Uberu na akciu vrátane týchto výdavkov bola vo výške 4,72 USD, ale tržby firmy stúpli o 14 percent na 3,17 mld. USD. Analytici očakávali stratu na akciu 2,03 USD pri tržbách 3,31 mld. USD. Analytici však zvyčajne nezohľadňujú jednorazové výdavky, ako sú náklady súvisiace s primárnou emisiou akcií.
Uber mal naďalej vysoké výdavky na marketing, ktoré medziročne stúpli o 71 percent na 1,22 mld. USD. Súťaž s takými konkurentmi, ako je firma Lyft, obmedzujú schopnosť Uberu dosiahnuť zisk. “Nepochybujem, že nakoniec toto podnikanie dosiahne vyrovnaný hospodársky výsledok a bude to ziskové podnikanie,” uviedol generálny riaditeľ Uberu Dara Khosrowshahi. Straty firmy budú podľa neho v tomto roku kulminovať a v nasledujúcich dvoch rokoch sa budú znižovať.