Janus vysvetlil, že od spoločnosti See & Go dostali ponuku na využitie reklamného priestoru, konkrétne umiestnenie monitorov do vozidiel, kde by mali byť prezentované environmentálne prípadne iné programy. Ako dodal, okrem prenájmu priestoru má dopravný podnik získať možnosť umiestňovať svoje oznamy na podvaloch pod vysielaným programom, napríklad o mimoriadnych udalostiach prípadne zmenách v doprave.
„Ako bonus k tomu firma ponúkala aj zavedenie pripojenia na internet cez wifi sieť. Tento produkt funguje v bratislavskom i košickom dopravnom podniku a na základe rozhodnutie predstavenstva sme sa dohodli na skúšobnej prevádzke do troch trolejbusov, ktoré od dnešného dňa premávajú na linkách číslo 4, 8 a 38,“ povedal Janus. Dodal, že tieto vozidlá budú označené nálepkou, aby ľudia vedeli o možnosti takéhoto pripojenia.
„Firma See & Go má záujem o umiestnenie wifi zhruba v 20 vozidlách mestskej hromadnej dopravy a išlo by hlavne o tie nízkopodlažné trolejbusy respektíve autobusy,“ uzavrel riaditeľ.