“Ak sa telefón nemôže pripojiť k Wi–Fi v kaviarni z dôvodu zlého signálu z routru (smerovača) alebo sa nemôže prepnúť do siete so stabilným signálom, môžete jednoducho na sekundu zapnúť režim ,lietadlo‘ a nereštartovať telefón. Rovnakým spôsobom sa môžete znova pripojiť aj k mobilnej sieti,” hovorí expertka.
Tento režim je tiež užitočný v prípade, keď je batéria telefónu takmer vybitá.
Ako často máme reštartovať smartfón?
Prednedávnom sme tiež informovali o tom, prečo by sme mali reštartovať smartfón.
Reštart telefónu sám o sebe nie je nutný, pretože algoritmy výroby inteligentných telefónov boli dokonale vypracované a prístroje fungujú stabilne, uviedol vedúci oddelenia informačných technológií projektanta programového zabezpečenia Reksoft Jevgenij Čertok.
Aplikácie, ktorých však máme každý nainštalovaných mnoho, však môžu spôsobiť poruchy, aby sme ich napravili, musíme prístroj reštartovať približne raz za štvrťrok, povedal Čertok.
Správnym východiskom z tejto situácie býva reštart zariadenia. Ten odstraňuje nahromadené chyby pomocou nového spustenia systému a aplikácií. Bez aplikácií sa nezaobídeme – všetci dobre chápeme, že smartfóny potrebujeme nielen na vyhľadávanie na internete. Aplikácie nám značne uľahčujú mnohé operácie a ich popularita rastie.