Amena Khanová z Leicesteru ešte v roku 2014 napísala viacero vyjadrení, ktoré boli namierené voči Izraelu a jeho politike. Tie už boli medzitým odstránené, ale napriek tomu po vlne kritiky, ktorá ich považovala za antisemitské, bola nútená odstúpiť z kampane kozmetiky L’Oreal, ktorá si ju ako modelku vybrala na predstavenie svojich produktov.
Amena pritom mala byť sľubnou postavou pre predstavovanie kozmetiky, pretože bola jedinečným modelom v hidžábe a mala vyjadrovať posolstvo multikulturalizmu. Dúfala, že jej úloha bude inšpirovať a posilňovať ďalšie ženy, ktoré nosia šatky.
Nasledovalo Khanovej ospravedlnenie sa na Twitteri: “Hlboko ľutujem obsah tweetov, ktoré som napísala v roku 2014, a úprimne sa ospravedlňujem za rozrušenie a ublíženie, ktoré spôsobili. Rozmanitosť je jedna z mojich vášní, nerobím diskrimináciu voči nikomu. Rozhodla som sa ich odstrániť, pretože nepredstavujú posolstvo harmónie, ktorú som zastávala.” Dodala tiež, že sa preto “s hlbokou ľútosťou rozhodla odísť z kozmetickej kampane, pretože rozruch okolo jej vyjadrení potláča pozitívne a inkluzívne pocity, ktoré kampaň predstavuje”. Modelka si síce sypala popol na hlavu, ale pravda je taká, že islamská modelka, ktorá mala byť vzorom multikurturalizmu jednoducho nenávidí židov, ako väčšina jej spolubratov. Tento škandál, keď sa vzor multikulturalizmu odrazu zmenil na vzor nenávisti a antisemitizmu nepotešil hlavne zástupcov spoločnosti L´Oreal Paris.
Hovorca L’Oreal Paris neskôr Khanovej ospravedlnenie prijal a ocenil aj jej odstúpenie z kampane: “Nedávno sme boli informovaní o sérii tweetov od Ameny Khanovej z roku 2014, uvedené v reklamnej kampani v Spojenom kráľovstve. Vážime si, že Amena sa ospravedlnila za obsah týchto tweetov a za to, čo spôsobili. L’Oreal Paris toleruje a rešpektuje všetkých ľudí. Súhlasíme s jej rozhodnutím odstúpiť z kampane.”