Bratislava 17. júla (TASR) – Traja najväčší mobilní operátori na Slovensku, Slovak Telekom, Orange Slovensko a Telefónica Slovakia, nezaznamenali žiadne sťažnosti od ľudí týkajúce sa uvítacích sms.
Od 1. februára tohto roka sú súčasťou takýchto sms pri vycestovaní do zahraničia aj telefonické kontakty na zastupiteľský úrad (ZÚ) SR v danej krajine, ako aj na nonstop službu ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí (MZVaEZ). Na tejto službe sa s operátormi dohodol práve rezort diplomacie.
"Čo sa týka doručovania, všetko funguje korektne, nezaznamenali sme žiadne komplikácie, zákazníci dostávajú sms do 10 minút po prekročení hraníc," deklarovala pre TASR hovorkyňa Telefónica Slovakia Martina Jamrichová.
Sťažnosti s doručovaním nemali podľa hovorcu pre služby a financie Slovak Telekom Michala Koreca ani ich klienti. "Spočiatku boli prekvapení, že dostávajú ďalšiu sms po prihlásení sa v roamingu, ale postupne si na ňu zvykli, nakoľko obsahuje dôležité informácie pre ich zahraničnú cestu alebo dovolenku," priblížil s tým, že sms posielajú štandardne do niekoľkých minút po prihlásení sa do prvej siete po príchode do krajiny.
Spokojnosť s fungovaním tejto služby potvrdila aj hovorkyňa Orange Slovensko Alexandra Piskunová s tým, že ich spoločnosť neeviduje žiadne sťažnosti. Na otázku TASR, ktorá registruje niekoľko ľudí, ktorým sms buď neprišla, prípadne s veľkým časovým oneskorením namiesto avizovaných 90 minút, reagovala, že Orange Slovensko sa stanovený čas snaží dodržať, môže sa však stať, že z určitých dôvodov je doručená neskôr. Zároveň avizovala, že s touto službou budú určite pokračovať aj naďalej.
er ed