Niekoľko týždňov po dúhovom pochode v Budapešti začala spoločnosť Coca-Cola Maďarsko v Budapešti svoju novú kampaň #loveislove, zobrazením plagátov s pármi rovnakého pohlavia s titulkami „žiadny cukor, žiadne predsudky“.
Plagáty, ktoré sa prvýkrát objavili na billboardoch v metre, a neskôr aj v iných častiach mesta, vyvolali búrlivú reakciu. Aj na internete sa strhla vášnivá diskusia, ktorá požadovala stiahnutie plagátov. Poslanec vládnej strany Fidesz István Boldog dokonca oznámil, že bude bojkotovať produkty spoločnosti.
Hlavným iniciátorom protestnej akcie sa však stala pravicová strana Mi Hazánk Vedenie strany Mi Hazánk protestne vylialo fľašu Coca-Coly na asfalt pred budovu spoločnosti, vyhlásilo bojkot, a pokúsilo sa zablokovať vstup a výstup z továreň v Dunaharaszti.
Politici taktiež pred továreň zavesili veľký banner s nápisom „Čo bude ďalej? Pedofília? # LOVEISLOVE? “.
Žiaľ, firma Coca Cola presvedčenie nanútiť svoje videnie sveta, očividne zatiaľ nezmenila. Svoju akciu # LoveisLove síce stiahla, ale o propagáciu homosexuality sa teraz pokúša iným, rafinovanejším spôsobom. Na letnom Szigetskom festivale, ktorého je sponzorom, zamenila červený podklad na etiketách za dúhový. Vojna názorov teda v Maďarsku pokračuje.
Našťastie majú u našich južných susedov akcie Coca Coly zatiaľ len malú podporu verejnosti. Za postupnú zmenu názorov v spoločnosti sa usilujú hlavne mimovládky. V nedeľu sa napríklad niekoľko stoviek osôb zúčastnilo demonštrácie, ktorú usporiadalo 23 mimovládnych organizácií. Demonštranti sa snažia vyvolať dojem, že každý, kto je proti takejto otvorenej propagácii homosexuality, napáda nielen sexuálne menšiny, ale aj osoby so zdravotným postihnutím.
Na Slovensku firma Coca Cola takúto kampaň ešte nenaštartovala. Zatiaľ. Čo u nás nastane, keď sa dostanú k moci strany, ktoré akceptáciu homosexuality otvorene propagujú, si môžeme domyslieť veľmi ľahko.
Andrea Lopatková