Automobilka pritom roky stagnovala, kým ju v roku 2008 nekúpil koncern Tata a začal s mohutnými investíciami do nových modelov a rozšírenia výroby JLR do Číny, Brazílie a najnovšie do výstavby továrne na Slovensku.
Z údajov JLR ďalej vyplýva, že predaj luxusnej značky Jaguar sa vlani zvýšil o 77 % na 148.730 kusov vďaka veľkému dopytu po najnovších a najmodernejších modeloch, vrátane F-PACE. Ide o prvé terénne auto tejto značky, ktoré automobilka uviedla na trh len minulý rok.
Najväčším trhom JLR je európsky trh, podieľa sa zhruba 25 % na jej celkovom odbyte. Spoločnosť uviedla, že bude pokračovať v expanzii, ale zároveň varovala pred negatívnymi dôsledkami brexitu, najmä pred prípadným zavedením ciel na export do Európy, ak sa Británia nedohodne s Európskou úniou na udržaní voľného prístupu na jej trh.
Ročný zisk JLR by sa tak mohol znížiť až o 1 miliardu libier (1,17 miliardy eur) do roku 2020, ak dôjde medzi Britániou a kontinentom k zavedeniu ciel.