Facebook uznal, že staré správy vytrhnuté z pôvodného kontextu zohrávajú rolu pri šírení dezinformácií. Najmä spravodajskí vydavatelia podľa neho vyjadrujú obavy o starých správach, ktoré sa objavujú a navodzujú predstavu, že sú nové. “Náš vnútorný prieskum za niekoľko posledných mesiacov zistil, že aktuálnosť článku je dôležitou súčasťou kontextu, ktorý ľuďom pomáha pri rozhodovaní sa o tom, čo čítať, čomu dôverovať a čo zdieľať,” vysvetlil v blogu o novej funkcii viceprezident Facebooku pre Novinky a Príbehy John Hegeman.
Spoločnosť zvažuje aj ďalšie upozornenia, ktoré by mali prispieť k obmedzeniu dezinformácií. Takými by mali byť napríklad aj vyskakovacie okná pre príspevky o ochorení COVID-19, ktoré by poskytovali kontext o ich zdrojoch a používateľov by odkazovali na zdroje z oblasti verejného zdravotníctva.