Čistý zisk najväčšieho svetového výrobcu nealkoholických nápojov sa za tri mesiace do konca júna 2018 zvýšil na 2,32 miliardy USD (1,98 miliardy eur), čo predstavuje 54 centov na akciu, z 1,37 miliardy USD alebo 32 centov/akcia pred rokom.
Zisk očistený od jednorazových položiek dosiahol 61 centov na akciu, pričom analytici očakávali zisk 58 centov na akciu.
Tržby koncernu v 2. kvartáli klesli o 8 % na 8,93 miliardy USD z vlaňajších 9,70 miliardy USD. Dôvodom bolo odčlenenie divízie plnenia fliaš. Analytici predpovedali spoločnosti tržby vo výške 8,54 miliardy USD.
Tržby z predaja perlivých nealkoholických nápojov sa v sledovanom období zvýšili o 2 %. V Severnej Amerike zaznamenal koncern dvojciferný nárast predaja diétnej Coca-Cola Zero Sugar.