Z Prahy airbus s vyše 140 cestujúcimi na palube vyštartoval pred 8. hodinou, let bol pokojný. Kapitán Richard Biras prezradil, že o zážitok sa pasažierom i posádke postarali dva vojenské Grippeny, ktoré lietadlo sprevádzali až po hranice so Slovenskom. “Airbus, na ktorom sme prileteli, patrí k moderným a rozšíreným strojom,” povedal po pristátí v Piešťanoch, kde, ako dodal, absolvoval i jeho druhý pilot cvičné lety počas štúdia v Košiciach, a preto piešťanské letisko dôverne poznajú.
Hostí z Prahy uvítali piešťanské školáčky piesňou Rodný môj kraj. Do dvoch hodín, ktoré mali vyhradené pred spiatočným letom, sa vmestila ešte návšteva Vojenského historického múzea, kde sú v tesnej blízkosti s letiskom vystavené mnohé zaujímavé lietajúce stroje.
Pražské letisko vybavilo cestujúcich aj Listami letiskovými, kde prevzali články z dobovej tlače. Píše s v nich okrem iného, že v roku 1937 letel do Piešťan typ Douglas, ktorý bol najlepším lietadlom Čs. letiskovej spoločnosti i pojal 14 pasažierov. Autor vtedy predpovedal pražskému letisku budúcnosť jedného z najmodernejších zariadení v strednej Európe.
Bohatú minulosť má za sebou aj Letisko Piešťany, ktoré však v súčasnosti bojuje o svoje zachovanie. Mikuš povedal, že TTSK i druhý akcionár, ministerstvo dopravy, robia všetko pre to, aby bolo zachované, väčšiu aktivitu očakávajú od tretieho – mesta Piešťany.