Ide o to, že singapurske úrady do súčtu ekologických charakteristík auta nezapočítavajú iba bezprostredné množstvo škodlivých emisií výfukových plynov, ktoré Tesla vôbec nemá.
Ku konečným číslam sa pridáva dodatočný ukazovateľ, ktorý definuje objem emisií plynu kysličníka uhličitého, ktorý vznikol v procese výroby elektrickej energie pre auto – 0,5 gramu na kilometer cesty za každú automobilom spotrebovanú Watt-hodinu.
Je pozoruhodné, že spotreba energie Tesly sa podľa singapurského testovacieho cyklu veľmi líšia od dát výrobcu – 444 Watt-hodín za kilometer proti oficiálnym 210 Watt-hodinám.
Dodáme, že majiteľ Tesly dostal pokutu na základe výsledkov previerky, ktorú sa rozhodol vykonať kvôli daňovým úľavám, ktoré sú nastavené pre majiteľov ekologicky čistých automobilov v Singapure.