Podľa informácií CNN proti reklamnej kampani vystúpilo niekoľko popredných politikov vládnucej maďarskej strany Fidesz, rovnako tak ako maďarské konzervatívne médiá. Spoločne vyzývajú na bojkot produktov od Coca-Coly alebo prinajmenšom k zákazu reklamnej kampane spoločnosti s názvom “Love is Love”. Prostredníctvom Facebooku vyzval k bojkotu značky napríklad István Boldog, poslanec parlamentu a vodca strany Fidesz.
Za odstránenie reklám vznikla už aj online petícia, pod ktorú sa podpísalo viac ako 50 000 ľudí. „Doteraz veľké spoločnosti v Maďarsku neinzerovali reklamy s otvorene homosexuálnym obsahom a správami. Je to test,“ uvádza sa v petícii. „Ak to maďarská spoločnosť teraz akceptuje, bude nasledovať čoraz viac krokov. Plagáty, reklamy, filmy, výrobky z dúhy atď. A ak budeme ďalej ísť dole kopcom, bude čoraz ťažšie zastaviť to.“
Podľa hovorcu spoločnosti Coca-Cola reklamou podporujú rozmanitosť, začlenenie a rovnosť . „Ako dlhoročný podporovateľ komunity LGBTQI veríme, že každý má právo milovať osobu, ktorú si vyberie a kampaň prebiehajúca v Maďarsku odráža tieto hodnoty.“
Spoločnosť Coke spustila kampaň „Love is Love“ v Maďarsku len niekoľko dní pred progresívnym festivalom Sziget, ktorý sa má tento týždeň začať v Budapešti. Plagáty obsahujú slogany ako „Zero Sugar, Zero Prejudice“(žiaden cukor, žiadne predsudky). Festival Sziget trvá týždeň a priťahuje množstvo známych a uznávaných hudobníkov a samozrejme množstvo návštevníkov. Festival je tiež známy tým, že propaguje prostredie, kde nikto nemôže byť diskriminovaný kvôli farbe pleti, náboženstve alebo sexuálnej identite.
Podľa niekoľkých správ z miestnych médií je možné reklamy vidieť na vlakových staniciach a v hlavnom meste. Coca-Cola cez víkend zdieľala fotografie aj na svojej maďarskej stránke Facebooku.