Zákazka bola rozdelená na dve časti, ponuku v prvej predložil iba ŽOS Trnava a v druhej okrem ŽOS Vrútky aj CZ LOKO, a. s, Česká Třebová. “Úspešní uchádzači splnili podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky a predložili najvýhodnejšie ponuky,” oznámila ZSSK v správe o zákazke. Dopravca zdôvodnil nezrušenie zákazky napriek jednej predloženej ponuke v jej prvej časti tým, že ŽOS Trnava splnil podmienky účasti a požiadavky. “Bez vykonávania pravidelných opráv a revíznych prehliadok stanovených predpisom pre prevádzku príslušného radu vozňa nie je možné vozne zaradiť do prevádzky pre osobnú dopravu a tým zabezpečiť činnosti v oblasti prepravy verejnosti na železničnej dráhe,” dodala ZSSK.
ZSSK už uzavrela s oboma vybranými dodávateľmi rámcové dohody na opravy vozňov. Spoločnosť ŽOS Trnava má za štyri roky uskutočniť 29 opráv osobných vozňov radu Bdt, pri vyhodnotení ponúk získala sto bodov. Za základný rozsah opravy osobného vozňa navrhla cenu 84,7 tis. eur, za súvisiace práce a materiál 85,6 tis. eur. Jedna normohodina súvisiacich prác stojí 34,20 eura bez DPH.
Spoločnosť ŽOS Vrútky by mala vykonať osemnásť opráv vložených vozňov radu 063, dostala tiež sto bodov. Základný rozsah opravy vozňa uskutoční za 86 tis. eur, súvisiace práce s materiálom za 92,9 tis. eur. Cena jednej normohodiny súvisiacich prác je 34,20 eura. Spoločnosť CZ LOKO, ktorá neuspela, získala pri vyhodnotení ponúk 89,72 bodu. Za základný rozsah opravy vozňa navrhla sumu vyše 105 tis. eur, za súvisiace práce a materiál 96 tis. eur a za normohodinu súvisiacich prác 36,01 eura.