„Pre porovnanie sme si v tomto prípade zobrali dva mesiace – marec a jún tohto roka. Čo sa týka používateľov, v mesiaci jún vzrástol ich počet oproti marcu o 5 200. Výrazne sme si polepšili aj v počte zobrazení stránky. V rámci sledovaného obdobia stúpol približne o 400 percent a v júni sa tak dostal na úroveň takmer 10-tisíc,“ vyčíslila Zdražilová.
Najčastejšie podľa nej návštevníci na web prichádzajú cez sociálne siete. „Práve prostredníctvom nich sa snažíme komunikovať všetky dôležité témy a novinky,“ poznamenala výkonná riaditeľka. Najväčšie zastúpenie zo všetkých návštevníkov majú Slováci, potom sú to ľudia z anglicky hovoriacich krajín a Čiech. „V tomto roku plánujeme z účelovej dotácie Ministerstva dopravy a výstavby SR zrealizovať práve anglickú mutáciu webovej stránky,“ dodala.
Záujemcovia nájdu na webe okrem zaujímavých aktualít aj prehľady podujatí, ktoré sú zverejňované v dvojtýždňových intervaloch. Vďaka zoznamu získajú turisti prehľad o kultúrnych, historických i prírodných danostiach regiónu. Nájdu aj zaujímavé tipy na pešiu turistiku či cyklotrasy. Nechýba ani kompletný zoznam vyhliadkových veží, náučných chodníkov, rančov či prevádzkovateľov motokárových dráh. „Pre návštevníka územia je veľmi dôležité vedieť, kde sa môže ubytovať a najesť. Na portáli máme preto zverejnený kompletný prehľad stravovacích a ubytovacích zariadení, ktorý stále aktualizujeme. V regióne máme aj veľmi aktívne turistické informačné centrá, ich zoznam nájdu záujemcovia tiež na webe,“ priblížila Zdražilová.
Zároveň podotkla, že aj počas nasledujúceho obdobia chystajú ďalšie novinky. „Máme za to, že Horný Zemplín má návštevníkom stále čo ponúknuť. Toto obdobie, počas ktorého evidujeme na celom území zvýšenú mobilitu turistov, môžeme využiť vo svoj prospech a ukázať im, že stráviť dovolenku v našom regióne sa oplatí,“ pripomenula s tým, že v prípade ubytovania je potrebná včasná rezervácia, keďže kapacity sa pomaly míňajú. V regióne sa nachádza tiež množstvo atraktivít vhodných na jednodňové výlety.