Ako pre agentúru SITA uviedol hovorca Unionu Matej Neumann, vzhľadom na vývoj situácie súvisiacej s koronavírusom na Slovensku poisťovňa od piatka uzatvorila všetky kontaktné miesta. Rovnako sa svoje pobočky rozhodla od piatka zatvoriť aj Dôvera, pre agentúru SITA to uviedol PR špecialista Dôvery Matej Štepianský.
VšZP obmedzila režim vybavovania klientov na svojich kontaktných miestach od 11. marca. Pri vstupe do budov sú umiestnené schránky, kde môžu klienti vložiť doklady na odovzdanie alebo vybavenie. Ak budú klienti potrebovať informácie súvisiace s dokumentmi alebo riešením svojej záležitosti, môžu VšZP kontaktovať prostredníctvom telefónnych čísel. Štátna poisťovňa tiež odporúča využívať ePobočku, otázky klientov bude vybavovať aj prostredníctvom e-mailovej adresy infolinka@vszp.sk alebo telefónneho čísla 0850 003 003.
“Poistenci nás môžu kontaktovať telefonicky, emailom alebo použiť mobilnú aplikáciu či Elektronickú pobočku. O zatvorení pobočiek sme poistencov informovali emailom a na našom webe,” povedal pre agentúru SITA PR špecialista Dôvery Matej Štepianský.
Hovorca Unionu Matej Neumann poistencom tiež odporúča stiahnutie mobilnej aplikácie. “Naši klienti nás môžu kontaktovať prostredníctvom našej online pobočky, e-mailu na adrese union@union.sk, či na našej infolinke 0850 111 211 a 0850 003 333,” uviedol.