Štokholm 18. novembra (TASR) – Švédsky odevný reťazec Hennes & Mauritz (H&M) zaznamenal v októbri nárast celkových tržieb, ale aj tržieb v obchodoch otvorených viac ako jeden rok. Informovala o tom agentúra RTTNews.
Presnejšie, celkový obrat reťazca v lokálnych menách a vrátane dane z pridanej hodnoty sa minulý mesiac zvýšil medziročne o 11 %, zatiaľ čo tržby predajní otvorených viac ako jeden rok v sledovanom období vzrástli o 1 %.
Na porovnanie, v septembri stúpli celkové tržby druhej najväčšej odevnej siete v Európe, v ktorých sú zahrnuté aj výsledky z predajní otvorených kratšie ako rok, o 7 %, ale septembrový obrat v obchodoch otvorených viac ako jeden rok klesol o 2 %.
H&M pôsobí v 44 krajinách sveta vrátane Slovenska. Na konci októbra 2013 mal reťazec na celom svete otvorených 3081 obchodov, čo je viac ako 2715 obchodov na konci októbra 2012.