Špeciálne upravenú zastávku s imitáciou trávy na streche zdobia nielen motýle ale aj bočný panel v podobe obrazovky s rozšírenou realitou. Kamera sníma obraz ulice, akoby bola obrazovka priehľadná a bolo možné cez ňu vidieť ako cez okno. Live video ulice dopĺňa animácia s motýľmi, ktoré sa rozletia a odhalia telefón P20 Pro akonáhle ich niekto pohybom vyplaší – teda keď senzor zaznamená pohyb v okolí.
Optimistická inštalácia symbolicky ilustruje nové možnosti, ktoré môžete zažiť s telefónom s trojitým fotoaparátom a umelou inteligenciou. V súlade so sloganom kampane, môžete s novým telefónom P20 Pro vidieť viac, vnímať viac aj tvoriť viac.
Motýľ sa stal ústredným motívom marketingovej komunikácie ako ideálny objekt, na ktorom môžete otestovať technickú vyspelosť fotoaparátu – či už ide o 5-násobný hybridný zoom a zaostrenie na detaily, fotografiu v pohybe alebo slow-motion video. Výrobca upriamuje pozornosť aj na možnosť fotiť vynikajúce fotografie v šere, tme alebo v celkovo nepriaznvých svetelných podmienkach.
V tomto duchu sa nesie aj reklamné video s izraelskou herečkou Gal Gadot, ktorá je súčasťou vizuálu vynovenej zastávky a tvárou kampane.
Telefóny z radu P20 – Huawei P20 a P20 Pro – stihli od svojho uvedenia 27. marca 2018 v Paríži pozbierať už niekoľko ocenení. Krátko po predstavení obsadili prvé dve miesta v prestížnom rebríčku DxOMark a získali medzinárodnú cenu TIPA za najlepší fotomobil roka 2018.
Hravú inštaláciu môžete vidieť v Bratislave do pondelka 30. apríla.
Redakciu informovala Ela Dekánková.