Nešťastie prenasleduje aj magazín, značku spodnej bielizne, ale aj mobilný platobný systém, ktorým staroveká bohyňa tiež prepožičala svoje meno. Teraz svojimi názvami vyvolávajú asociáciu s teroristami. Spisovateľ a moderátor Martin Summers vidí príčinu v tom, média zbytočne vyvolávajú stále väčší rozruch okolo bojovníkov Islamského štátu.
“Táto skupina robí všetko pre to, aby sa stala stredobodom pozornosti médií. Videá, na ktorých bojovníci popravujú ľudí, boli ich prvým dielom, ktoré zverejnili na sieti. Väčšina reportáži o IS má úmyselne senzačný charakter. V dôsledku toho sa mnohí majitelia značiek s rovnakým názvom obávajú, že ich budú spájať s teroristami. Ale skutočný problém spočíva v tom, že samotné ISIL je už značka. Vytvorili ju média, svojim neutíchajúcim záujmom. Je známe, že bojovníkov na Blízkom východe vyzbrojili a vycvičili spravodajské služby Západu. Súčasne ISIL vedie psychologickú vojnu. Ľudia, ktorí pomenovali svojho psa alebo značku spodnej bielizne názvom, ktorý znie rovnako, teraz vďaka tomu, že teroristická organizácia je denne v médiach, trpia,” myslí si Summers.
jf