Bratislava 8. augusta (TASR) – Slovenská pošta spolupracuje na rozširovaní svojich služieb aj s Finančným riaditeľstvom (FR) SR. Zámerom tejto spolupráce je dostať služby daňového úradu bližšie k občanom. "Od marca 2013 môžu ľudia na štyroch vybraných poštách vyhľadať pomoc zamestnancov daňových úradov. Pilotný projekt sa osvedčil, keď túto možnosť využilo viac ako 33.000 ľudí. Projekt kontaktných miest sa osvedčil a budeme v ňom pokračovať," priblížila hovorkyňa FR SR Patrícia Macíková.
Spoločné kontaktné miesta pošty a finančnej správy môžu ľudia v súčasnosti využiť vo Vrábľoch, Novej Bani, Veľkom Mederi a v Novákoch. Podľa Macíkovej ich doteraz navštívili tisícky ľudí najmä preto, aby sa poradili v súvislosti s podávaním daňových priznaní. Zamestnanci týchto kontaktných centier zákazníkom okrem poskytovania informácií a preberania daňových priznaní vydávajú aj tlačivá a zásielky.
"Najnavštevovanejšie kontaktné centrum je v Novákoch. Zaujímavosťou je, že viac klientov využíva služby centier predpoludním ako popoludní. Podľa postrehov zamestnancov klienti najviac oceňujú, že daňový úrad z regiónu neodišiel a svoje služby prostredníctvom pošty poskytuje každý deň," doplnila Macíková.
Slovenská pošta tiež avizovala, že pripravuje nové poštové, finančné, poisťovacie a komunikačné služby. "Vytvárame univerzálnu pobočkovú infraštruktúru, ktorá dokáže obsiahnuť viacero služieb, čím chceme ľuďom ponúknuť, aby si vybavili "pod jednou strechou" napríklad aj jednoduché služby v oblasti financií, poisťovníctva prípadne telekomunikácií," avizoval šéf pošty Tomáš Drucker.