Prepravná kapacita DPD sa zvýši približne o 50 %. Od spoločnosti Geis Parcel preberie 9 pobočiek, viac ako 200 odberných miest a pod jej značkou bude jazdiť o 40 % vozidiel viac.
“Cieľom kúpy spoločnosti Geis Parcel je aj nastolenie stability na trhu. Zázemie silnej kuriérskej spoločnosti je podporou aj pre stredne veľké a menšie firmy a internetové obchody, ktorým s príchodom veľkých e-shopov na Slovensko vzniká až zničujúca konkurencia”, vysvetľuje generálny riaditeľ DPD na Slovensku Peter Pavuk.
DPD sa na Slovensku a v Čechách zameriava aj na tzv. „poslednú míľu“, teda posledný úsek prepravy na ceste ku konečnému adresátovi. “Kúpou spoločnosti Geis Parcel na Slovensku a v Čechách sme posilnili svoj podiel na trhu, čo v konečnom dôsledku znamená aj možnosť väčších investícií do siete, inovácií a zelených aktivít spoločnosti, ako je napríklad rozširovanie našej elektrickej flotily,” uzavrel Pavuk.